Wij verwijzen door naar de beste
makelaars in uw regio

ONS SERVICEAANBOD

Zorg dat u over de nodige middelen beschikt om elke klant als een vip te behandelen.

Ontwikkel in een paar klikken een unieke relatie met elke klant dankzij een eenvoudige tool voor het automatisch beheer van recensies.

De unieke technologie maakt een enquête op maat van elke klant (ongeacht zijn taal of situatie); deze worden automatisch verstuurd, zodat u zich ondertussen kunt concentreren op uw werk.

In plaats van uniforme vragenlijsten met standaardvragen, worden uw klanten bevraagd met RealAdvice-intelligentie. Daardoor wordt elke enquête automatisch aangepast, de respons stijgt met 30% en uw klanten hebben het gevoel in goede handen te zijn.
 

Ontwikkel in een paar klikken een unieke relatie met elke klant, middels een eenvoudige en geautomatiseerde tool voor het beheren van opmerkingen.

Buig het wantrouwen van potentiële klanten om in vertrouwen met behulp van de getuigenissen van uw bestaande klanten.

Zodra een recensie binnenkomt, krijgt u een melding. Zo hebt u de mogelijkheid om deze desgewenst in goede banen te leiden alvorens ze wordt gepubliceerd*. U kunt contact opnemen met de klant, de zaak intern bespreken met uw team, vragen om de recensie te verwijderen of te wijzigen, de troeven van uw team en uw merk evalueren, openlijk reageren op uw klanten of uzelf vergelijken met andere makelaarskantoren in de regio.

* Desgewenst kan elke makelaar de recensies van de klanten waarvoor hij instaat zelf afhandelen: dat maakt de relatie persoonlijker en het komt natuurlijker over.

Evalueer de prestaties van uw kantoor, gezien door de ogen van uw klanten.

Profiteer van de voortdurende feedback over de kwaliteit van uw diensten en houd uw reputatie zo onder controle.

Het beroep van makelaar draait vooral rond serviceverlening aan de klant. De indruk die u op uw klant maakt, is van wezenlijk belang. Met wat hij aan anderen doorvertelt, kan hij uw reputatie maken of kraken.

Daarom maakt RealAdvice gebruik van de NPS®-metriek om klanten die uw kantoor aanprijzen in hun omgeving te onderscheiden van degenen die uw imago schaden. Het stelt u in staat om met kennis van zaken te handelen.

® Net Promoter en NPS zijn geregistreerde servicemerken, en Net Promoter Score en Net Promoter System zijn servicemerken van Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. en Fred Reichheld.

Geef uw zichtbaarheid een boost door uw knowhow te delen.

Eenmaal bewerkt, kunnen de verschillende getuigenissen meteen worden gepubliceerd op uw website, op uw sociale netwerken, bij partners, en natuurlijk ook … op Google!

RealAdvice is door Google gecertificeerd. Google verzamelt uw bewerkte recensies en maakt ze zichtbaar in zijn zoekmachine, waardoor u probleemloos bovenaan de zoekresultaten (SEO) verschijnt.

Moedig uw medewerkers aan.

Kies een stimulerende en informatieve tool om het team op te volgen.
 

Dankzij Benchmarking ziet u waar uw kantoor staat ten opzichte van de concurrentie.

Of uw klant u nu ophemelt of verguist, RealAdvice analyseert de belangrijkste elementen waarover uw klanten tevreden zijn. Daarnaast worden de sterke en zwakke punten van uw merk in het algemeen of van uw team in het bijzonder naar voor gehaald. Dat biedt u de mogelijkheid om uw tevredenheidsresultaten te vergelijken met het gemiddelde van de makelaarskantoren in uw regio.